czwartek, 20 czerwca 2013

nadrabiam posty : D - 17.06.13r

Być 7:06 jam chcieć spać ! mam na 8:55 do szkoły -.-Lubie w szkole jedno - gadać ze znajomymi .. 11 dni do końca roku (z tym dniem i weecendem) Uwielbiam wakacje !Choć w te pojadę chyba tylko na tydzień do babci : < Zaraz koniec roku .. Ale on szybko minął *0* Słucham piosenek .. Chciałabym chłopaka, kochającego, czułego, a nie takiego który by mnie po 1 dn. albo po miesiącu rzucił ..Jeśli uda mi się zdecydować to napisze.. Idę się szykować do szkoły ..

Chyba Oskar też coś do mnie czuje .. Dawał mi fory w " Ziemia Parzy "

Chce poznać prawde ! :< Ktoś oprócz Łukasza mnie kochał lub kocha? :'( Moje znajome: Monika, Julka, Stefcia miały chłopaków a Stefa chodziła z Maćkiem i Oskarem :/  Kocham Oskara i Wojtka kogo wybrać .. 


NIKT MNIE NIE ROZUMIE :<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz